בעלי חברות ליסינג והשכרה: תוכנה לחברות ליסינג והשכרת רכב היא מה שאתם צריכים לניהול משאבים

בעלי חברות ליסינג והשכרה: תוכנה לחברות ליסינג והשכרת רכב היא מה שאתם צריכים לניהול משאבים

ניהול חברות ליסינג והשכרה הוא מורכב משום שמדובר בחברות גדולות עם תהליכים עסקיים מגוונים. כדי לנהל ארגונים כאלה, יש צורך במערכת ERP שמותאמת לתהליכים האלה ותיתן מענה לכל הצרכים הניהוליים של הארגון. כזו היא המערכת תפנית, פרי הפיתוח של חברת הטכנולוגיה מטריקס, המובילה בתחומה.

פתרון שתפור עבורכם

מערכת ה-ERP תפנית היא מערכת ייחודית ומתקדמת. במערכת הזאת יש את כל מה שאתם צריכים לניהול המשאבים של הארגון באופן שוטף, ויותר מכך – תפנית מותאמת ספציפית לתהליכים העסקיים של חברות ליסינג והשכרה, כחלק משורה ארוכה של מגזרים עסקיים, אשר עבורם היא מציעה התאמה מיוחדת מראש. תודות לכך, מערכת זו מקלה עליכם בניהול חכם, אשר מותאם לתהליכים המקובלים אצל חברות ליסינג והשכרה. תפנית מתאימה גם לחברות שעוסקות במימון עסקאות רכב והיא מציעה בין השאר סיוע בתחומים הבאים:

ניהול ציי רכב

תפנית מסייעת כמובן גם בניהול יעיל של צי הרכב, בין אם זה רכב בבעלות, בליסינג מימוני או בליסינג תפעולי.

ניהול פרטי הרכב, כולל רישום וניהול ק”מ, שמירת ההיסטוריה של כל הפעולות אשר בוצעו לגביו, מעקב אחר תוכנית הטיפולים לפי המלצות היצרן, התקנות שונות שבוצעו בו, הביטוחים עבורו ומגוון ההוצאות שהיו לגביו. מדובר במענה כולל לניהול צי הרכב, אך כזה שכבר מותאם גם לפרטים ספציפיים מאוד, דוגמת תיעוד לגבי כביש 6, דלקנים, תאונות דרכים ועבירות תנועה. ניתן להפיק מגוון דו"חות ולבצע שאילתות (חלקם כבר מוגדרים מראש במערכת), כגון ניתוח ההכנסות או הטיפולים לרכב. המערכת גם מעלה במידת הצורך התרעות לגבי אירועים שדורשים טיפול, דוגמת סיום רישוי קרוב או ביטוח, מועד בדיקות או טיפולי יצרן.

בעלי חברות ליסינג והשכרה: תוכנה לחברות ליסינג והשכרת רכב היא מה שאתם צריכים לניהול משאבים

ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה

לוגיסטיקה וניהול שרשרת אספקה, הם נושאים חשובים ומורכבים בחברות ליסינג והשכרה. מערכת תפנית תסייע לכם בכך, כולל בניהול הרכש, המלאי, הקטלוגים, ההפצה, השירות ועוד.

ניהול פיננסי, סיוע בניהול הפיננסי והחשבונאי, ברמה רב חברתית, רב שנתית ורב מטבעית. זאת, כולל ניהול הספר הראשי, ניהול ספקים ותשלומים, לקוחות וגבייה, דו"חות כספיים, התאמות בנקים והתאמת כרטיסי אשראי, ניהול תקציב ובקרה תקציבית.

ניהול מכירות

ניהול כל הקשור בפעילויות המכירה.

השכרת רכב

ניהול כל הקשור בתהליכי ההשכרה. כולל ניהול המחירון (או ריבוי מחירונים), ניהול ההזמנות, הצעות המחיר, חוזי ההשכרה, התחשבנות מול לקוחות, גבייה ועמלות.

ניהול שרות

ניהול ומעקב אחר הסכמי שרות ומהלך קריאות שרות. ניהול טכנאים ואנשי שטח של העסק, כולל מנגנון לדיווח קל עבורם מהשטח. יכולות ניהול מרכזי שרות, כוללות ניהול תורים, קליטת הרכב, שיבוץ למחלקה המתאימה, דיווח Clock מרצפת המוסך, ניהול משימות (דוגמת הזמנת עבודה מול מוסך חיצוני) ואירועים (כחלפים מוכנים לעובד).

CRM

ניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management), כולל פרטי הלקוח ופרטי הפעילות לגביו. המידע יכול להגיע גם ממקורות אחרים, שמחוץ למערכת. כמו כן, ניתן לנהל בקלות פעילויות שונות לגבי הלקוח וישנה תמיכה בניהול קמפיינים, סקרים, שאלונים ומשובים.