סוכנויות רכב – מתקשות בניהול הלקוחות? הכירו את מערכת CRM של iCount

ניהול לקוחות מהווה פעילות חשובה מאוד, בכל עסק שהוא. הסוכנות שלכם בוודאי עובדת מול גורמים רבים ומגוונים, כולל לא מעט לקוחות. כיצד משתלטים על אתגר זה? פתרונות לתיעוד וניהול מידע בוודאי לא חסר, אבל השאלה הקריטית היא – כיצד מטפלים בכך ביעילות המרבית? אז מסתבר שיש פתרון. הכירו את מערכת CRM של iCount.

ניהול מרוכז ואופטימאלי

Customer Relationship Management היא מערכת ניהול קשרי לקוחות. אגב, ניתן לנהל במערכת זו גם פרטי עובדים. מערכת כזו, מרכזת למקום אחד את פרטי האנשים בהם מדובר וכל מידע נוסף שתרצו בהקשר זה. כך ניתן לצמצם כפילויות בין מערכות מידע שונות בעסק, להתייעל משמעותית מבחינת תהליכי עבודה ולהשיג תועלות רבות נוספות. נושא ה-CRM, למי שלא מכיר עדיין, בהחלט שווה התעמקות ויש עוד לא מעט לדעת עליו במבט כללי. באמצעות בדיקת היכולות של מערכת CRM של iCount, תוכלו לקבל המחשה לכך מהחיים. באתר החברה ישנו פירוט בנידון וכמובן, הטוב ביותר הוא לנסות את המערכת עצמה. בעיקר, CRM הוא הדרך המסודרת, הייעודית, לניהול איכותי של פרטי לקוחות. כמובן, לקוחות והטיפול בהם, משמעותיים מאוד לכל עסק והגיוני להשתדל ולנהל את האינטראקציה איתם, בצורה הטובה ביותר.

דוגמאות ליכולות

מערכת CRM בכלל וגם זו של iCount, היא למעשה מערכת מורכבת למדי ורבת יכולות. על קצה המזלג, לשם ההמחשה, נציין כי המערכת מציעה ומאפשרת בין השאר.

  • לרכז הכול במקום אחד – כל המידע לגבי הלקוחות, כולל מידע עדכני על פניות מהם או פניות אליהם, מתועד ומתויק בקלות לצד הכרטיס שלהם.
  • ייעול תהליכים – ניהול תהליכי עבודה ולא רק פרטי לקוחות. תוכלו לשם כך להגדיר סוגי מטלות, לשייך מטלות אלה לעובדים וספקים, להגדיר יעדי פרויקטים ועוד.
  • מעקב ותמונת מצב ברורה – המידע שבמערכת מסודר ונוח להתמצאות מהירה. בין השאר, המערכת מציעה עמוד "Pipeline”, אשר מאפשר להגדיר אבני דרך לתהליכים. כמו כן, ניתן לציין סטטוס של כל לקוח, באופן שמאפשר ניהול לידים, לקוחות פוטנציאליים, לקוחות רגילים וכדומה – הכול באותו ממשק.
  • זימון תורים עצמי – יכולת אשר ממחישה אחת מהתכונות השימושיות הרבות במערכת כזו, אשר מוסיפה ייעול, חוסכת בזמן וגם משפרת שרות לקוחות, תדמית ושביעות רצון הלקוח.

 

 

עוד על החשיבות העסקית

כפי שהבנתם כנראה בשלב זה, מערכת CRM היא לא רק מערכת טכנית פשוטה לניהול מידע בסיסי, מסוג בסיס נתונים או גיליון אלקטרוני. אלא זו מערכת, אשר יש לשימוש הנכון בה, השלכות עסקיות חשובות ומשתלמות מאוד. בין השאר, תמונת המצב הברורה שהזכרנו קודם, מקדמת קבלת החלטות איכותית. כמו כן, ניתן להפיק תובנות שימושיות שונות, באמצעות ניתוח המידע הרב שמצטבר במערכת כזו. כך שהסך הכולל של התועלות שמופקות ממנה, רחב ומשתלם למדי. לא מפתיע לכן, שמערכות CRM הן כיום כבר מערכות קלאסיות בעולם המחשוב העסקי. זה פשוט עובד ומוכיח עצמו בשטח.

למה דווקאiCount ?

iCount איננה מערכת ה-CRM היחידה בשוק, גם לא בישראל. אז מדוע לבחור דווקא בה? מדובר במערכת וותיקה, שעומדת בדרישות החוק השוק, מאובטחת, איכותית – ללא ספק מוצר רציני ביותר וברמה גבוהה. עוד נקודה, חשובה מאוד: החברה מציעה למעשה מערכת שלמה לניהול עסק, אשר רכיב ה-CRM הוא רק חלק אחד ממנה. הכל עובד ביחד, באופן אינטגרטיבי מאוד, אשר כמובן מייעל ומקל על הניהול השוטף. במסגרת אינטגרציה זו, יכולות ה-CRM משתלבות למשל היטב עם יכולות הנהלת החשבונות.

לסיכום

המסקנה פשוטה למדי: ללכת על מערכת CRM! ואם CRM, אז מומלץ לנסות את המערכת של iCount.